ПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ НАВИЧОК ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-154-162Ключові слова:
проєктне навчання, дослідницькі навички, навчання, критичне мислення, освітні технологіїАнотація
У статті проаналізовано проєктне навчання як сучасну педагогічну технологію, яка ефективно сприяє формуванню дослідницьких навичок здобувачів освіти. Ця методика передбачає активне залучення учнів до самостійного пошуку знань, вирішення проблемних завдань та реалізації проєктів. У процесі проєктного навчання учні розвивають критичне мислення, навчаються планувати свою роботу, аналізувати та систематизувати інформацію, співпрацювати в групах та презентувати результати своїх досліджень. Розкрито переваги методу проєктів як педагогічної технології в навчанні біології та екології. Особливу увагу в роботі приділено методам і прийомам, які сприяють успішному формуванню дослідницьких навичок. Результати дослідження підтверджують, що проєктне навчання значно підвищує мотивацію здобувачів освіти до навчання, розвиває їхні творчі здібності та готує до подальшої наукової діяльності