ІННОВАЦІЇ НУШ У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-106-113Ключові слова:
інновації НУШ, дидактика початкової освіти, неформальна та інформальна освіта, педагогічна практика, фахова підготовка майбутніх учителів початкової школи, формальнаАнотація
У статті охарактеризовано особливості інтеграції інновацій НУШ у систему фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в контексті цілісного здобуття формальної, неформальної та інформальної освіти. Ефективність формальної освіти зумовлюється включенням у зміст освітньо-професійних програм освітніх компонентів, актуальних для професійної самореалізації здобувачів; організацією практичної підготовки в закладах різних типів і форм власності, що сприяє апробації набутих знань у реальному освітньому середовищі НУШ. У публікації наведено приклади наскрізної інтеграції концептуальних ідей НУШ у зміст ОК «Дидактика початкової освіти», різних видів педагогічних практик. Акцентовано на альтернативних програмах початкової школи, освітніх проєктах, затверджених Державною службою якості освіти України. Неформальна та інформальна освіта розглядається через сучасні освітні кейси, цифрові ресурси, інструменти, спрямовані на формування професійної ідентичності педагога НУШ.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олена Пуш, Сергій Марчук , Артем Смолюк (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.