ІННОВАЦІЇ НУШ У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Олена Пуш Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради Автор https://orcid.org/0000-0002-5838-521X
  • Сергій Марчук Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради Автор https://orcid.org/0000-0001-8520-822X
  • Артем Смолюк Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради Автор https://orcid.org/0000-0002-6615-741X

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-106-113

Ключові слова:

інновації НУШ, дидактика початкової освіти, неформальна та інформальна освіта, педагогічна практика, фахова підготовка майбутніх учителів початкової школи, формальна

Анотація

 

У статті охарактеризовано особливості інтеграції інновацій НУШ у систему фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи в контексті цілісного здобуття формальної, неформальної та інформальної освіти. Ефективність формальної освіти зумовлюється включенням у зміст освітньо-професійних програм освітніх компонентів, актуальних для професійної самореалізації здобувачів; організацією практичної підготовки в закладах різних типів і форм власності, що сприяє апробації набутих знань у реальному освітньому середовищі НУШ. У публікації наведено приклади наскрізної інтеграції концептуальних ідей НУШ у зміст ОК «Дидактика початкової освіти», різних видів педагогічних практик. Акцентовано на альтернативних програмах початкової школи, освітніх проєктах, затверджених Державною службою якості освіти України. Неформальна та інформальна освіта розглядається через сучасні освітні кейси, цифрові ресурси, інструменти, спрямовані на формування професійної ідентичності педагога НУШ.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ІННОВАЦІЇ НУШ У СИСТЕМІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. (2025). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 2(58), 106-113. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-106-113