АНГЛІЙСЬКА МОВА ДЛЯ АКАДЕМІЧНИХ ЦІЛЕЙ У ВИЩІЙ ОСВІТІ УКРАЇНИ: НОРМАТИВНІ ЗАСАДИ, СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-99-105Ключові слова:
англійська мова для академічних цілей, вища освіта, академічне письмо, академічна доброчесність, цифрові технології, міждисциплінарна інтеграція, академічна мобільністьАнотація
У статті обґрунтовано значущість англійської мови для академічних цілей (English for Academic Purposes, EAP) у системі вищої освіти України в умовах глобалізації, цифровізації та інтернаціоналізації наукового знання. Розглянуто переваги впровадження курсу EAP, зокрема розвиток академічного письма, критичного мислення, академічної доброчесності, розширення академічної мобільності. Виокремлено основні виклики, що ускладнюють інтеграцію EAP у заклади вищої освіти, передусім нечіткість нормативної бази, недостатня підготовку викладачів, різнорівневість студентів, брак цифрової інфраструктури та міждисциплінарної взаємодії. Окреслено перспективні напрями подальших досліджень у галузі академічної англійської мови.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ольга Мілютіна, Дмитро Марєєв, Олена Чайка (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.