ІГРОВІ МЕТОДИ В МОВЛЕННЄВОМУ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-212-220Ключові слова:
педагогіка, дидактика початкової освіти, дошкільна лінгводидактика, ігрові технології, ігрові методи, дидактична гра, мовленнєвий розвиток, дошкільники, молодші школяріАнотація
У статті розкрито значення ігрових методів у розвитку мовлення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проаналізовано дидактичні ігри як ефективний педагогічний інструмент розвитку мовлення, мислення, уяви, соціальних і комунікативних навичок. Зазначено, що дидактичні ігри впливають на розвиток зв’язного, граматично правильного діалогічного та монологічного мовлення, розвивають звукову та інтонаційну культуру мовлення, фонематичний слух, збагачують словниковий запас, формують звукову аналітико-синтетичну активність. Запропоновано приклади словесних ігор, квесту, вікторини для дітей дошкільного й молодшого шкільного віку. Наголошено на важливості врахування вікових особливостей та інтересів дітей під час організації ігор. Підкреслено потенціал ігрових методів у реалізації цілей сучасної дошкільної та початкової освіти.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Тамара Маркотенко , Лариса Мельник (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.