САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-88-98Ключові слова:
самоосвітня діяльність, самоосвітня компетентність, професійна підготовка, майбутні вчителі початкових класівАнотація
Однією з ключових вимог до педагога є його здатність до самовдосконалення, організації власної самоосвітньої діяльності. У статті розкрито завдання, принципи (цілеспрямованості, мотиваційної доцільності, активності та самостійності, систематичності та послідовності, рефлексивності, індивідуалізації), напрями (фаховий, професійний і особистісний) самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкових класів. Обґрунтовано психолого-педагогічні основи самоосвітньої діяльності майбутнього педагога (зв’язок з когнітивною психологією, теорією особистісного зростання, аксіологією освіти), підходи до її організації (особистісно-діяльнісний, компетентнісний, акмеологічний). Висвітлено можливості компонентів професійної підготовки вчителя початкових класів (лекцій, практичних і лабораторних занять, науково-дослідної роботи, педагогічної практики, позааудиторної роботи) у формуванні його самоосвітньої компетентності.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Галина Кіт (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.