САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ  ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Галина Кіт Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського Автор https://orcid.org/0000-0003-2986-9079

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-88-98

Ключові слова:

самоосвітня діяльність, самоосвітня компетентність, професійна підготовка, майбутні вчителі початкових класів

Анотація

Однією з ключових вимог до педагога є його здатність до самовдосконалення, організації власної самоосвітньої діяльності. У статті розкрито завдання, принципи (цілеспрямованості, мотиваційної доцільності, активності та самостійності, систематичності та послідовності, рефлексивності, індивідуалізації), напрями (фаховий, професійний і особистісний) самоосвітньої діяльності майбутнього вчителя початкових класів. Обґрунтовано психолого-педагогічні основи самоосвітньої діяльності майбутнього педагога (зв’язок з когнітивною психологією, теорією особистісного зростання, аксіологією освіти), підходи до її організації (особистісно-діяльнісний, компетентнісний, акмеологічний). Висвітлено можливості компонентів професійної підготовки вчителя початкових класів (лекцій, практичних і лабораторних занять, науково-дослідної роботи, педагогічної практики, позааудиторної роботи) у формуванні його самоосвітньої компетентності.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

САМООСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ  ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. (2025). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 2(58), 88-98. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-88-98