ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ВИКЛИК АКАДЕМІЧНІЙ ДОБРОЧЕСНОСТІ: ЕТИЧНИЙ ВИМІР ОСВІТНЬОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-41-48Ключові слова:
академічна доброчесність, штучний інтелект, освіта, етика, етичні виклики, освітня відповідальність, ChatGPTАнотація
У статті проаналізовано етичні виклики, що постають у зв’язку з інтеграцією штучного інтелекту (ШІ) в освітній процес. Наголошено на необхідності переосмислення академічної доброчесності в умовах цифрової трансформації освіти. ШІ розглядається як фактор, що одночасно розширює можливості навчання та створює ризики академічної безвідповідальності. Увагу зосереджено на формуванні етичних стандартів, педагогічного супроводу й інституційних політик для забезпечення відповідального використання ШІ. Обґрунтовано важливість розвитку цифрової етики, критичного мислення та усвідомленого авторства учасників освітнього процесу.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Пелешок Ольга Олексіївна (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.