РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ГАЛУЗЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ ЯК СКЛАДНИК ЇЇ ЯКОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-131-140Ключові слова:
початкова освіта, ключові і предметні компетентності, якість освіти, мовно-літературна освітня галузь, інтеграція галузей, мовлення, майбутні вчителі початкових класівАнотація
У статті зроблено спробу проаналізувати проблеми якості початкової освіти в контексті інтеграції галузей у Новій українській школі, сформульовано практичні рекомендації для майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти. Здійснено характеристику об’єктивних та суб’єктивних факторів організації мовно-мовленнєвої діяльності учнів з огляду на підвищення якості засвоєння учнями ключових і предметних компетентностей у сучасних умовах з урахуванням вимог реформування початкової освіти, визначено особливості роботи з текстом, подано результати спостережень за мовно-мовленнєвою діяльністю учнів у процесі реалізації мети математичної освітньої галузі. Окреслено основні засади підвищення якості навчання інтегрованих предметів у початкових класах, запропоновано шляхи формування в учнів здатностей до продукування зв’язного мовлення в сучасних умовах.