РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ГАЛУЗЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ ЯК СКЛАДНИК ЇЇ ЯКОСТІ

Автор(и)

  • Кіра Гнезділова Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького Автор https://orcid.org/0000-0002-5226-840X
  • Тетяна Зенченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-3589-4780

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-131-140

Ключові слова:

початкова освіта, ключові і предметні компетентності, якість освіти, мовно-літературна освітня галузь, інтеграція галузей, мовлення, майбутні вчителі початкових класів

Анотація

У статті зроблено спробу проаналізувати проблеми якості початкової освіти в контексті інтеграції галузей у Новій українській школі, сформульовано практичні рекомендації для майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти. Здійснено характеристику об’єктивних та суб’єктивних факторів організації мовно-мовленнєвої діяльності учнів з огляду на підвищення якості засвоєння учнями ключових і предметних компетентностей у сучасних умовах з урахуванням вимог реформування початкової освіти, визначено особливості роботи з текстом, подано результати спостережень за мовно-мовленнєвою діяльністю учнів у процесі реалізації мети математичної освітньої галузі. Окреслено основні засади підвищення якості навчання інтегрованих предметів у початкових класах, запропоновано шляхи формування в учнів здатностей до продукування зв’язного мовлення в сучасних умовах.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРАЦІЇ ГАЛУЗЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ ЯК СКЛАДНИК ЇЇ ЯКОСТІ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2(55). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-131-140