ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ВІКОВОЇ АНАТОМІЇ І ФІЗІОЛОГІЇ

Автор(и)

  • Тетяна Алєксєєва Комунальний заклад вищої освіти "Кременчуцька гуманітарно-технологічна академія" Автор https://orcid.org/0000-0002-5671-7372

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-80-87

Ключові слова:

програмне забезпечення AhaSlides, вікова анатомія і фізіологія, онлайн-навчання, активні форми роботи, інтерактивна презентація

Анотація

Досліджено проблему активізації навчальної роботи зі студентами в онлайн-форматі з використанням інтерактивної презентації AhaSlides. Проаналізовано недоліки і переваги AhaSlides як засобу навчання. Наведено алгоритм дій викладача в процесі підготовки нової презентації. Вивчено режими роботи сервісу: вікторина, опитування, презентація. Висвітлено етапи підготовки і проведення вікторини за допомогою програмного забезпечення AhaSlides разом із змістом діяльності викладача і здобувачів освіти. Розглянуто застосування активних форм роботи зі студентами на заняттях з вікової анатомії і фізіології в закладах вищої освіти з використанням AhaSlides, у тому числі проєктної діяльності, створення завдань на асоціації, виконання робіт дослідницького характеру. Надано методичні рекомендації щодо використання інтерактивної презентації для організації активної роботи здобувачів освіти на заняттях, представлення та обговорення результатів.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ПРЕЗЕНТАЦІЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ВІКОВОЇ АНАТОМІЇ І ФІЗІОЛОГІЇ. (2025). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 2(58), 80-87. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-80-87