ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДИК У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-57-68Ключові слова:
вища освіта, іноземна мова, інноваційний метод, диджиталізація, прийом навчанняАнотація
У статті доведено, що інноваційні методи викладання іноземних мов, спеціальні навчальні техніки та прийоми, а також орієнтація на профільне навчання спонукають викладачів немовних закладів вищої освіти (ЗВО) до оптимального вибору відповідної технології викладання, що враховує рівень знань, потреби, інтереси та професійну спеціалізацію студентів. З’ясовано, що в освітній процес ЗВО України активно впроваджуються мультимедійні технології. У контексті дослідження поняття мультимедізації інтерпретується як комплексне впровадження в освітній процес різноманітних мультимедійних інструментів і технологічних засобів з метою підвищення ефективності освітньої діяльності. Зазначено, що впровадження цифрових технологій в освітній процес є однією з ключових тенденцій модернізації освіти, адже ці інструменти значно розширюють можливості для доступного та наочного пояснення складних тем, а також ілюстрування навчального матеріалу в контексті вивчення іноземних мов. За умови коректного та системного впровадження інноваційних технологій у процес навчання та викладання іноземної мови, вони забезпечують численні переваги як для педагогічних працівників, так і для здобувачів вищої освіти.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олег Яцишин , Валентина Малик (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.