ПОЧАТКОВА ШКОЛА: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Автор(и)

  • Віктор Решетняк Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-5069-4245

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-190-197

Ключові слова:

початкова школа, ключові підходи, система підготовки вчителя

Анотація

У статті проаналізовано різні підходи до організації початкової школи в окремих зарубіжних країнах, охарактеризовано структуру та зміст шестирічної початкової освіти в цих країнах, виокремлено ключові підходи до навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку в межах різних моделей початкової школи. Розглянуто систему підготовки вчителя до роботи з шестирічками. Виділено інклюзивність та підтримку розвитку дитини як обов’язкову складову початкової освіти в західних системах. Здійснено порівняльний аналіз зарубіжного досвіду та вітчизняної практики, визначено потенційні напрями впровадження ефективних освітніх рішень у контексті реформування української початкової школи.

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ПОЧАТКОВА ШКОЛА: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД. (2025). ВІСНИК ГЛУХІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ОЛЕКСАНДРА ДОВЖЕНКА, 2(58), 190-197. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-190-197