ПОЧАТКОВА ШКОЛА: ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-190-197Ключові слова:
початкова школа, ключові підходи, система підготовки вчителяАнотація
У статті проаналізовано різні підходи до організації початкової школи в окремих зарубіжних країнах, охарактеризовано структуру та зміст шестирічної початкової освіти в цих країнах, виокремлено ключові підходи до навчання та виховання дітей молодшого шкільного віку в межах різних моделей початкової школи. Розглянуто систему підготовки вчителя до роботи з шестирічками. Виділено інклюзивність та підтримку розвитку дитини як обов’язкову складову початкової освіти в західних системах. Здійснено порівняльний аналіз зарубіжного досвіду та вітчизняної практики, визначено потенційні напрями впровадження ефективних освітніх рішень у контексті реформування української початкової школи.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Віктор Решетняк (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.