ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ НА ТЕМУ «АПЛІКАЦІЯ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Ольга Вишник Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-4030-4482

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-198-203

Ключові слова:

аплікація, дистанційне навчання, інклюзивний клас, початкова школа, технологічна освітня галузь, особливі освітні потреби, цифрові інструменти

Анотація

У статті проаналізовано особливості проведення уроків з теми «Аплікація» в межах технологічної освітньої галузі в умовах дистанційного навчання в інклюзивному класі початкової школи. Висвітлено ключові труднощі, що виникають у процесі організації таких занять для всіх учасників освітнього процесу, а також запропоновано ефективні способи їх подолання. Особливу увагу приділено моделюванню освітнього процесу з урахуванням індивідуальних потреб учнів з особливими освітніми потребами. Описано адаптацію змісту та форм подання матеріалу, використання простих цифрових інструментів, інтерактивних платформ і візуальних інструкцій, що сприяють кращому розумінню та виконанню практичних завдань з аплікації. Виокремлено чинники, які впливають на мотивацію та активну участь учнів, зокрема емоційний комфорт, педагогічна підтримка й залучення родини. Наголошено на важливості міждисциплінарного підходу, співпраці з асистентом учителя та створення інклюзивного, підтримувального освітнього середовища. Запропоновано практичні рекомендації щодо забезпечення доступності, інклюзивності та якості дистанційного навчання на уроках «Дизайн і технології».

Біографія автора

  • Ольга Вишник, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

    кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики початкової освіти Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

Завантаження

Опубліковано

2025-09-09

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ НА ТЕМУ «АПЛІКАЦІЯ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 2(58), 198-203. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-198-203