ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ НА ТЕМУ «АПЛІКАЦІЯ» В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-198-203Ключові слова:
аплікація, дистанційне навчання, інклюзивний клас, початкова школа, технологічна освітня галузь, особливі освітні потреби, цифрові інструментиАнотація
У статті проаналізовано особливості проведення уроків з теми «Аплікація» в межах технологічної освітньої галузі в умовах дистанційного навчання в інклюзивному класі початкової школи. Висвітлено ключові труднощі, що виникають у процесі організації таких занять для всіх учасників освітнього процесу, а також запропоновано ефективні способи їх подолання. Особливу увагу приділено моделюванню освітнього процесу з урахуванням індивідуальних потреб учнів з особливими освітніми потребами. Описано адаптацію змісту та форм подання матеріалу, використання простих цифрових інструментів, інтерактивних платформ і візуальних інструкцій, що сприяють кращому розумінню та виконанню практичних завдань з аплікації. Виокремлено чинники, які впливають на мотивацію та активну участь учнів, зокрема емоційний комфорт, педагогічна підтримка й залучення родини. Наголошено на важливості міждисциплінарного підходу, співпраці з асистентом учителя та створення інклюзивного, підтримувального освітнього середовища. Запропоновано практичні рекомендації щодо забезпечення доступності, інклюзивності та якості дистанційного навчання на уроках «Дизайн і технології».
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ольга Вишник (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.