ФУНДАМЕНТАЛIЗАЦIЯ БIOЛOГIЧНOЇ OСВIТИ В ПЕДАГOГIЧНOМУ УНIВЕРСИТЕТI У ВИМIРАХ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛOГO РOЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-2-58-10-23Ключові слова:
фундаменталізація біологічної освіти, професійна освіта, вчитель біології, концепція сталого розвитку, Глухівський національний педагогічний університет імені О.ДовженкаАнотація
У статті розглянуто сучасні тенденції фундаменталізації біологічної освіти в контексті професійної підготовки майбутніх учителів біології. На прикладі Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка показано, що фундаменталізація біологічної освіти передбачає синергію (взаємодію і взаємозбагачення) багатьох сфер, а саме: забезпечення здобувачів освіти системними, стрижневими, інваріантними біологічними знаннями; залучення викладачів і студентів до науково-дослідної діяльності; формування в здобувачів освіти soft skills; спілкування англійською мовою за спеціальністю; володіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями і способами їх застосування в освітньому процесі; реалізація індивідуально зорієнтованої освітньої траєкторії; розуміння і реалізація ідей освіти для сталого розвитку. Фундаменталізація біологічної освіти забезпечує якісний рівень вивчення дисциплін освітньо-професійної програми підготовки сучасного вчителя-біолога, є частиною його загальнодидактичної культури.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олена Луценко, Сергій Рудишин, Інна Коренева, Валентина Самілик (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.