ІСТОРІЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ОСОБАХ: ВПЛИВ М. С. ВАШУЛЕНКА НА ОСВІТУ, СУСПІЛЬСТВО І НАУКУ

Автор(и)

  • Тетяна Зенченко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-3589-4780

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-157-164

Ключові слова:

початкова освіта, компетентнісний підхід, мовно-літературна галузь, підручник, методика, дидактико-методичний супровід, НУШ, інновації в освіті, професійна підготовка

Анотація

Статтю присвячено історико-методичному аналізу діяльності постаті  доктора педагогічних наук, професора Миколи Самійловича Вашуленка, визначення його наукових надбань, впливу його наукової школи на освіту й науку в контексті реалізації компетентнісного підходу до навчання української мови і читання в початковій школі. Розглянуто результати наукових досліджень, упроваджених в освітній процес закладів загальної середньої освіти України, визначено їхнє значення для підвищення якості освіти, розвитку ключових компетентностей учнів, удосконалення підготовки майбутніх учителів. Обґрунтовано наукову новизну, практичну значущість та суспільний вплив дослідження.

 

Завантаження

Опубліковано

2025-04-30

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИ

Як цитувати

ІСТОРІЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ОСОБАХ: ВПЛИВ М. С. ВАШУЛЕНКА НА ОСВІТУ, СУСПІЛЬСТВО І НАУКУ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 157-164. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-157-164