ІСТОРІЯ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ОСОБАХ: ВПЛИВ М. С. ВАШУЛЕНКА НА ОСВІТУ, СУСПІЛЬСТВО І НАУКУ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-157-164Ключові слова:
початкова освіта, компетентнісний підхід, мовно-літературна галузь, підручник, методика, дидактико-методичний супровід, НУШ, інновації в освіті, професійна підготовкаАнотація
Статтю присвячено історико-методичному аналізу діяльності постаті доктора педагогічних наук, професора Миколи Самійловича Вашуленка, визначення його наукових надбань, впливу його наукової школи на освіту й науку в контексті реалізації компетентнісного підходу до навчання української мови і читання в початковій школі. Розглянуто результати наукових досліджень, упроваджених в освітній процес закладів загальної середньої освіти України, визначено їхнє значення для підвищення якості освіти, розвитку ключових компетентностей учнів, удосконалення підготовки майбутніх учителів. Обґрунтовано наукову новизну, практичну значущість та суспільний вплив дослідження.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Тетяна Зенченко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.