ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ЗАКЛАДІВ СИСТЕМИ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ НА ТРЕТЬОМУ РІВНІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-39-44Ключові слова:
англомовна компетентність, майбутній викладач, заклад системи військової освіти, професійна підготовка, третій рівень вищої освітиАнотація
У публікації презентовано теоретичні засади розвитку англомовної компетентності майбутніх викладачів закладів системи військової освіти у процесі підготовки на третьому рівні вищої освіти, що становить основу для розроблення конкретних методик і технологій реалізації зазначеного процесу. Провідними методологічними підходами визначено комунікативний, когнітивно-компетентнісний, міждисциплінарний, проблемно орієнтований, технологічний. До ключових принципів віднесено систему загальнодидактичних та специфічних (професійної спрямованості, міждисциплінарної інтеграції, когнітивної активності, автентичності та технологізації навчання, адаптивності, багаторівневої комунікативної взаємодії). З’ясовано, що успішність розвитку англомовної компетентності майбутніх викладачів закладів системи військової освіти залежить від врахування певних факторів, які умовно поділено на соціально-політичні, інституційні, психолого-педагогічні, методичні. Висновковано, що спрямувати дію визначених факторів на досягнення запланованих результатів можна завдяки забезпеченню таких виявлених та обґрунтованих педагогічних умов: створення професійно орієнтованого мовного середовища з інтеграцією мовної підготовки у фахові дисципліни; формування мотивації та автономності майбутніх викладачів закладів системи військової освіти у набутті англомовної компетентності; використання цифрових технологій на засадах інноваційного навчання.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Наталія Ткаченко, Родіон Назиров (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.