ВПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ГРИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-116-122Ключові слова:
освітній процес, майбутні офіцери, навчальна гра, здатність, озброєння, тактико-технічні характеристики, Національна гвардія України, вищі військові навчальні закладиАнотація
У статті за результатами аналізу наукових джерел запропоновано вирішення практичної проблеми запам’ятовування майбутніми офіцерами тактико-технічних характеристик штатного озброєння підрозділів Національної гвардії України шляхом впровадження навчальної гри в освітній процес вищих військових навчальних закладах. Визначено методику застосування методу навчальної гри на прикладі запропонованої гри «Тактико-вогневий маневр».
Завантаження
Опубліковано
2025-04-30
Номер
Розділ
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Андрій Ніконенко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Як цитувати
ВПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ГРИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 116-122. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-116-122