ВПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ГРИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Андрій Ніконенко Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0009-0004-2261-7906

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-116-122

Ключові слова:

освітній процес, майбутні офіцери, навчальна гра, здатність, озброєння, тактико-технічні характеристики, Національна гвардія України, вищі військові навчальні заклади

Анотація

У статті за результатами аналізу наукових джерел запропоновано вирішення практичної проблеми запам’ятовування майбутніми офіцерами тактико-технічних характеристик штатного озброєння підрозділів Національної гвардії України шляхом впровадження навчальної гри в освітній процес вищих військових навчальних закладах. Визначено методику застосування методу навчальної гри на прикладі запропонованої гри «Тактико-вогневий маневр».

Завантаження

Опубліковано

2025-04-30

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ВПРОВАДЖЕННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ГРИ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 116-122. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-116-122