ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-150-156Ключові слова:
емоційний інтелект, початкова школа, дистанційне навчання, емоційна компетентність, цифрові технології, педагогічні методиАнотація
У статті розглядаються особливості формування емоційного інтелекту учнів початкових класів в умовах дистанційного навчання. Визначено значення емоційного інтелекту для соціально-емоційного розвитку дітей, їх навчальної мотивації та адаптації до освітнього процесу в цифровому середовищі. Проаналізовано ключові чинники, що впливають на розвиток емоційної компетентності учнів початкових класів у дистанційному навчанні. Розглянуто педагогічні методи та цифрові інструменти, які сприяють ефективному формуванню емоційного інтелекту. Особливу увагу приділено ролі вчителя у створенні сприятливого навчального середовища для розвитку емоційної компетентності в дистанційному форматі. Наведено практичні рекомендації щодо інтеграції елементів емоційного навчання в дистанційний освітній процес.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Сергій Півовар (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.