ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Сергій Півовар Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0009-0008-7984-1748

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-150-156

Ключові слова:

емоційний інтелект, початкова школа, дистанційне навчання, емоційна компетентність, цифрові технології, педагогічні методи

Анотація

У статті розглядаються особливості формування емоційного інтелекту учнів початкових класів в умовах дистанційного навчання. Визначено значення емоційного інтелекту для соціально-емоційного розвитку дітей, їх навчальної мотивації та адаптації до освітнього процесу в цифровому середовищі. Проаналізовано ключові чинники, що впливають на розвиток емоційної компетентності учнів початкових класів у дистанційному навчанні. Розглянуто педагогічні методи та цифрові інструменти, які сприяють ефективному формуванню емоційного інтелекту. Особливу увагу приділено ролі вчителя у створенні сприятливого навчального середовища для розвитку емоційної компетентності в дистанційному форматі. Наведено практичні рекомендації щодо інтеграції елементів емоційного навчання в дистанційний освітній процес.

Завантаження

Опубліковано

2025-04-30

Номер

Розділ

ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ

Як цитувати

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 150-156. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-150-156