SOFT SKILLS І ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-77-84Ключові слова:
штучний інтелект, soft skills, вчитель, професійна підготовка вчителяАнотація
У статті розглядається взаємозв’язок між soft skills, hard skills та професійними компетентностями вчителів. Швидкий розвиток сервісів штучного інтелекту (ШІ) робить їх доступними для освітнього процесу, що вимагає включення навичок використання ШІ до професійних компетентностей педагогів. Аналіз сучасних досліджень показує, що soft skills, такі як командна робота, креативність, адаптивність та вирішення конфліктів, є важливими складовими професійної підготовки вчителів. Висновки підкреслюють необхідність інтеграції цих навичок у освітні програми та стандарти підготовки вчителів, а також врахування ризиків використання ШІ в освіті. У статті автори пропонують рекомендації щодо вдосконалення професійної підготовки педагогів з урахуванням сучасних технологій.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Віктор Шакотько (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.