SOFT SKILLS  І ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ  УЧИТЕЛІВ

Автор(и)

  • Віктор Шакотько Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0002-3004-5045

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-77-84

Ключові слова:

штучний інтелект, soft skills, вчитель, професійна підготовка вчителя

Анотація

У статті розглядається взаємозв’язок між soft skills, hard skills та професійними компетентностями вчителів. Швидкий розвиток сервісів штучного інтелекту (ШІ) робить їх доступними для освітнього процесу, що вимагає включення навичок використання ШІ до професійних компетентностей педагогів. Аналіз сучасних досліджень показує, що soft skills, такі як командна робота, креативність, адаптивність та вирішення конфліктів, є важливими складовими професійної підготовки вчителів. Висновки підкреслюють необхідність інтеграції цих навичок у освітні програми та стандарти підготовки вчителів, а також врахування ризиків використання ШІ в освіті. У статті автори пропонують рекомендації щодо вдосконалення професійної підготовки педагогів з урахуванням сучасних технологій. 

 

Завантаження

Опубліковано

2025-04-30

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

SOFT SKILLS  І ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ  УЧИТЕЛІВ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 77-84. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-77-84