CПЕЦИФІКА ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-110-117Ключові слова:
будівельна галузь, педагоги професійного навчання закладів професійної освіти, правова компетентність, компонентиАнотація
У статті проаналізовано зміст і специфіку правової компетентності педагогів професійного навчання закладів професійної освіти будівельної галузі. Здійснено аналіз праць українських науковців щодо специфіки правової компетентності педагогів відповідно до зорієнтованості на її компоненти. Здійснений аналіз наукових досліджень щодо специфіки правової компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників уможливив висновок про виявлення тих самих складових за різних назв залежно від індивідуальної інтерпретації авторів. Виокремлено в структурі правової компетентності педагогів професійного навчання закладів професійної освіти будівельної галузі та детально потрактовано компоненти: морально-цільовий, знаннєвий, діяльнісний та оцінно-рефлексійний.