CПЕЦИФІКА ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-110-117

Ключові слова:

будівельна галузь, педагоги професійного навчання закладів професійної освіти, правова компетентність, компоненти

Анотація

У статті проаналізовано зміст і специфіку правової компетентності педагогів професійного навчання закладів професійної освіти будівельної галузі. Здійснено аналіз праць українських науковців щодо специфіки правової компетентності педагогів відповідно до зорієнтованості на її компоненти. Здійснений аналіз наукових досліджень щодо специфіки правової компетентності педагогічних і науково-педагогічних працівників уможливив висновок про виявлення тих самих складових за різних назв залежно від індивідуальної інтерпретації авторів. Виокремлено в структурі правової компетентності педагогів професійного навчання закладів професійної освіти будівельної галузі та детально потрактовано компоненти: морально-цільовий, знаннєвий, діяльнісний та оцінно-рефлексійний.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

CПЕЦИФІКА ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ЗАКЛАДІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2(55). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-110-117