ПОТЕНЦІАЛ ФІЛОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ БАЗОВИХ ЦІННОСТЕЙ ЄС
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-109-115Ключові слова:
філологічна освіта, базові цінності ЄС, європейська інтеграція, мовнокомунікативна компетентність, академічна доброчесність, критичне мислення, міжкультурна комунікаціяАнотація
У статті розглядається потенціал філологічної освіти щодо формування базових цінностей Європейського Союзу у майбутніх педагогів-словесників. Зазначається, що система освіти відіграє ключову роль у трансформаційних процесах суспільства, сприяючи розвитку демократичних принципів, толерантності, поваги до прав людини та багатоманітності культур. Аналізується зміст освітніх програм, який може стати основою для інтеграції ціннісних компонентів у підготовку фахівців-філологів.
Досліджено, як лінгвістичні дисципліни, літературознавчі курси та мовнокомунікативна компетентність сприяють осмисленню європейських цінностей, таких як гідність, свобода, рівність, солідарність, громадянська відповідальність. Наголошується на важливості академічної доброчесності, критичного мислення та медіаграмотності у формуванні світоглядної позиції студентів-філологів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олена Федюніна (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.