СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-10-15Ключові слова:
професійна компетентність, майбутній педагог професійного навчання, фахова підготовка, освітньо-професійна програма, структурні компоненти професійної компетентностіАнотація
У статті досліджено стан формування професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, розглянуто зміст фахової підготовки сучасного педагога професійного навчання, проаналізовано освітньо-професійні програми, навчальні плани, робочі програми навчальних дисциплін низки національних закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку бакалаврів із професійної освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). Розкрито зміст структурних компонентів професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання: ціннісно-мотиваційного, інтелектуально-когнітивного, комунікативного, діяльнісного, рефлексивно-оцінювального.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Тетяна Самусь, Анатолій Кузьмінський (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.