СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Тетяна Самусь Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0003-1575-6989
  • Анатолій Кузьмінський Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка Автор https://orcid.org/0000-0001-9338-1882

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-10-15

Ключові слова:

професійна компетентність, майбутній педагог професійного навчання, фахова підготовка, освітньо-професійна програма, структурні компоненти професійної компетентності

Анотація

У статті досліджено стан формування професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання, розглянуто зміст фахової підготовки сучасного педагога професійного навчання, проаналізовано освітньо-професійні програми, навчальні плани, робочі програми навчальних дисциплін низки національних закладів вищої освіти, які здійснюють підготовку бакалаврів із професійної освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (за спеціалізаціями). Розкрито зміст структурних компонентів професійної компетентності майбутніх педагогів професійного навчання: ціннісно-мотиваційного, інтелектуально-когнітивного, комунікативного, діяльнісного, рефлексивно-оцінювального.

Завантаження

Опубліковано

2025-04-30

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 10-15. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-10-15