УРОКИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЕМПАТІЇ ТА ЕМОЦІЙНОЇ ЧУТЛИВОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-143-150Ключові слова:
емоційна, чутливість, емоції, емпатія, молодші школярі, музичне мистецтвоАнотація
У статті розглядається роль уроків музичного мистецтва у формуванні емпатії та розвитку емоційної чутливості молодших школярів. Аналізується вплив музики на емоційний інтелект дитини, здатність розуміти почуття інших та співпереживати їм. Автор акцентує увагу на використанні занять музикою як засобу розвитку чуттєвої сфери особистості, формування соціальних навичок і гармонізації міжособистісної взаємодії учнів. Увага зосереджена на методичних прийомах, активному слуханні, музично-творчій діяльності та колективному музикуванні як ефективних засобах виховання емпатії. Окремо проаналізовано роль учителя музичного мистецтва як провідника у світ емоційного пізнання та духовного збагачення учнів. Визначені вектори у створенні атмосфери довіри, підтримки та емоційної відкритості, що є запорукою ефективного розвитку емпатійних навичок у дітей.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Сергій Пішун (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.