ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-55-61

Ключові слова:

музейна педагогіка, пізнавальна активність, музейний простір, засоби музейної педагогіки, міждисциплінарність, інтерактивні методи навчання, мотивація до навчання, компетентність, фахова підготовка майбутнього вчителя географії

Анотація

У статті розглядається питання формування мотивації та організації пізнавальної активності студентів засобами музейної педагогіки у Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Проаналізовано сучасні підходи до використання музейного простору як освітнього середовища, що сприяє активному залученню здобувачів вищої освіти до навчального процесу. Окреслено основні методи та прийоми музейної педагогіки, які сприяють розвитку критичного мислення, формуванню культурної свідомості та підвищенню мотивації до навчання. Розкрито особливості формування пізнавальної активності у майбутніх вчителів географії під час опанування ними освітніх компонентів.

Завантаження

Опубліковано

2025-04-30

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 55-61. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-55-61