ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ТА ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ЗАСОБАМИ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-55-61Ключові слова:
музейна педагогіка, пізнавальна активність, музейний простір, засоби музейної педагогіки, міждисциплінарність, інтерактивні методи навчання, мотивація до навчання, компетентність, фахова підготовка майбутнього вчителя географіїАнотація
У статті розглядається питання формування мотивації та організації пізнавальної активності студентів засобами музейної педагогіки у Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Проаналізовано сучасні підходи до використання музейного простору як освітнього середовища, що сприяє активному залученню здобувачів вищої освіти до навчального процесу. Окреслено основні методи та прийоми музейної педагогіки, які сприяють розвитку критичного мислення, формуванню культурної свідомості та підвищенню мотивації до навчання. Розкрито особливості формування пізнавальної активності у майбутніх вчителів географії під час опанування ними освітніх компонентів.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Руслана Власенко (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.