ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-45-54Ключові слова:
педагогічний супровід, інноваційний потенціал, професійна підготовка, модель і етапи педагогічного супроводу розвитку інноваційного потенціалуАнотація
Метою статті є аналіз особливостей педагогічного супроводу розвитку інноваційного потенціалу здобувачів вищої та фахової передвищої освіти. Розкрита сутність поняття інноваційний потенціал здобувачів вищої та фахової передвищої освіти та схарактеризовано його компоненти. У статті розкрито сутність педагогічного супроводу процесу розвитку інноваційного потенціалу здобувачів вищої та фахової передвищої освіти. Розроблено модель та визначено компоненти моделі педагогічного супроводу розвитку інноваційного потенціалу здобувачів вищої та фахової передвищої освіти: цільовий, змістовий, суб’єктний, операційно-діяльнісний, результативний. Визначено етапи педагогічного супроводу розвитку інноваційного потенціалу здобувачів вищої та фахової передвищої освіти: діагностичний, цільовий, проєктувальний, процесуальний, рефлексивно-корекційний, підсумковий.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Ірина Мардарова, Наталя Листопад (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.