ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ірина Мардарова Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0001-8899-2830
  • Наталя Листопад Комунальний заклад «Одеський педагогічний фаховий коледж» Автор https://orcid.org/0000-0003-3550-9985

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-45-54

Ключові слова:

педагогічний супровід, інноваційний потенціал, професійна підготовка, модель і етапи педагогічного супроводу розвитку інноваційного потенціалу

Анотація

Метою статті є аналіз особливостей педагогічного супроводу розвитку інноваційного потенціалу здобувачів вищої та фахової передвищої освіти. Розкрита сутність поняття інноваційний потенціал здобувачів вищої та фахової передвищої освіти та схарактеризовано його компоненти. У статті розкрито сутність педагогічного супроводу процесу розвитку інноваційного потенціалу здобувачів вищої та фахової передвищої освіти. Розроблено модель та визначено компоненти моделі педагогічного супроводу розвитку інноваційного потенціалу здобувачів вищої та фахової передвищої освіти: цільовий, змістовий, суб’єктний, операційно-діяльнісний, результативний. Визначено етапи педагогічного супроводу розвитку інноваційного потенціалу здобувачів вищої та фахової передвищої освіти: діагностичний, цільовий, проєктувальний, процесуальний, рефлексивно-корекційний, підсумковий.

 

Завантаження

Опубліковано

2025-04-30

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ТА ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 45-54. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-45-54