СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Олексій Листопад Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0002-3121-324X
  • Наталія Гуданич Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0003-2421-8955

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-30-38

Ключові слова:

студентський науковий гурток, науково-дослідницька діяльність, розвиток пізнавальної ініціативності, інформаційно-комунікаційні технології

Анотація

Стаття присвячена аналізу особливостей організації студентського наукового гуртка як засобу розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Студентський науковий гурток розглядається як ефективний інструмент залучення студентів до науково-дослідницької роботи. Визначено сутність поняття студентський науковий гурток. Встановлено основні функції студентського наукового гуртка. Описано мету та завдання студентського наукового гуртка «Розвиток ініціативності: від здобувача вищої освіти до вихователя». Описано досвід студентського наукового гуртка «Розвиток ініціативності: від здобувача вищої освіти до вихователя». Представлені традиційні та інноваційні форми організації студентського наукового гуртка. Наведено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації роботи студентського наукового гуртка.

Завантаження

Опубліковано

2025-04-30

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. (2025). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки, 1(57), 30-38. https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-30-38