СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2025-1-57-30-38Ключові слова:
студентський науковий гурток, науково-дослідницька діяльність, розвиток пізнавальної ініціативності, інформаційно-комунікаційні технологіїАнотація
Стаття присвячена аналізу особливостей організації студентського наукового гуртка як засобу розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Студентський науковий гурток розглядається як ефективний інструмент залучення студентів до науково-дослідницької роботи. Визначено сутність поняття студентський науковий гурток. Встановлено основні функції студентського наукового гуртка. Описано мету та завдання студентського наукового гуртка «Розвиток ініціативності: від здобувача вищої освіти до вихователя». Описано досвід студентського наукового гуртка «Розвиток ініціативності: від здобувача вищої освіти до вихователя». Представлені традиційні та інноваційні форми організації студентського наукового гуртка. Наведено особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації роботи студентського наукового гуртка.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Олексій Листопад, Наталія Гуданич (Автор)

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.