МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В ДОСЛІДЖЕННІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Наталія Гуданич Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0003-2421-8955

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-79-90

Ключові слова:

student-centered focus of the educational process, cognitive initiative, development of cognitive initiative, future preschool teacher, research methodology

Анотація

У дослідженні зазначено, що студентоцентрована спрямованість освітнього процесу не лише сприяє розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, але й формує всебічно розвинених і самостійних особистостей, готових до постійного навчання та професійного зростання. Встановлено, що пізнавальна ініціативність – це здатність і бажання студента активно шукати знання, ставити питання, досліджувати нові ідеї та самостійно вирішувати проблеми. Проведений аналіз дозволяє стверджувати, що методологічні підходи розуміються як взаємопов’язана сукупність ідей, принципів, основних положень і методів здійснення педагогічної діяльності. У статті проведено аналіз методологічних підходів до розвитку пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій (системний, інтегративний, компетентнісний, діяльнісний).

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ В ДОСЛІДЖЕННІ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ІНІЦІАТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2(55). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-79-90