ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ АКАДЕМІЧНОЇ НЕДОБРОЧЕСНОСТІ

Автор(и)

  • Олексій Листопад Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0002-3121-324X
  • Ірина Мардарова Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» Автор https://orcid.org/0000-0001-8899-2830
  • Наталя Листопад Комунальний заклад «Одеський педагогічний фаховий коледж» Автор https://orcid.org/0000-0003-3550-9985

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-26-38

Ключові слова:

академічна доброчесність, профілактика академічної недоброчесності, формування моральних цінностей, педагогічна профілактика академічної недоброчесності, індивідуальні, соціальні (загальнолюдські), професійно зумовлені та корпоративні моральні цінності

Анотація

Метою статті є аналіз особливостей формування моральних цінностей у здобувачів освіти для профілактики академічної недоброчесності. Визначено, що академічна доброчесність – це дотримання моральних та етичних принципів у освітній та дослідницької діяльності. Встановлено та обґрунтовано, що профілактика академічної недоброчесності – це комплекс заходів, спрямованих на запобігання порушенням академічної етики серед здобувачів освіти, викладачів та науковців. Розкрито сутність поняття «педагогічна профілактика академічної недоброчесності». Проаналізовано правові, економічні, технічні, соціальні та психолого-педагогічні заходи профілактики академічної недоброчесності. Визначено чотири групи моральних цінностей, що сприятимуть профілактиці академічної недоброчесності: індивідуальні, соціальні (загальнолюдські), професійно зумовлені та корпоративні.

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДЛЯ ПРОФІЛАКТИКИ АКАДЕМІЧНОЇ НЕДОБРОЧЕСНОСТІ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2(55). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-26-38