ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО РОЗРОБЛЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЕКООРІЄНТОВАНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП ЕКСПЕРИМЕНТУ
DOI:
https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-20-26Ключові слова:
екологічна освіта; екоорієнтовані педагогічні технології, формувальний етап експерименту; професійна підготовка кваліфікованих робітниківАнотація
У статті констатовано, що екоорієнтована педагогічна технологія професійної підготовки кваліфікованих робітників розглядається як цілеспрямована організація освітнього процесу, що відображає
науково обґрунтований проєкт логічно структурованої системи етапів, процедур і практик задля гарантованого розвитку екологічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників засобами екологізації змісту їх професійної підготовки і продуктивної педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу. Визначено, що в
процесі становлення такої технології можна виокремити такі етапи: актуалізація суспільної потреби у збереженні довкілля – фундаментальні знання в науковій думці щодо сталого розвитку – розроблення нової екоорієнтованої технології – популяризація та реалізація цієї технології в методичній системі. Узагальнено результати експерименту щодо формування готовності викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до розроблення та застосування екоорієнтованих педагогічних технологій.