ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО РОЗРОБЛЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЕКООРІЄНТОВАНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП ЕКСПЕРИМЕНТУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-20-26

Ключові слова:

екологічна освіта; екоорієнтовані педагогічні технології, формувальний етап експерименту; професійна підготовка кваліфікованих робітників

Анотація

У статті констатовано, що екоорієнтована педагогічна технологія професійної підготовки кваліфікованих робітників розглядається як цілеспрямована організація освітнього процесу, що відображає 
науково обґрунтований проєкт логічно структурованої системи етапів, процедур і практик задля гарантованого розвитку екологічної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників засобами екологізації змісту їх професійної підготовки і продуктивної педагогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу. Визначено, що в
процесі становлення такої технології можна виокремити такі етапи: актуалізація суспільної потреби у збереженні довкілля – фундаментальні знання в науковій думці щодо сталого розвитку – розроблення нової екоорієнтованої технології – популяризація та реалізація цієї технології в методичній системі. Узагальнено результати експерименту щодо формування готовності викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти до розроблення та застосування екоорієнтованих педагогічних технологій. 

Завантаження

Опубліковано

2024-10-17

Номер

Розділ

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ

Як цитувати

ГОТОВНІСТЬ ВИКЛАДАЧІВ ДО РОЗРОБЛЕННЯ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ЕКООРІЄНТОВАНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ: ФОРМУВАЛЬНИЙ ЕТАП ЕКСПЕРИМЕНТУ. (2024). Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2(55). https://doi.org/10.31376/2410-0897-2024-2-55-20-26