Журнали
-
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
Збірник належить до Переліку наукових фахових видань України категорії «Б», у яких можуть публікуватися результати досліджень здобувачів наукових ступенів доктора філософії і доктора наук за педагогічними спеціальностями 011, 012, 013, 014, 015 на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 26.11.2020 № 1471.
Галузь знань – 01 Освіта/Педагогіка
Спеціальності
011 Освітні, педагогічні науки
012 Дошкільна освіта
013 Початкова освіта
014 Середня освіта (за предметними спеціальностями)
015 Професійна освіта (за спеціалізація ми)
016 Спеціальна освіта
017 Фізична культура і спортМіжнародний стандартний номер періодичного друкованого видання (ISSN)
2410-0897 (Print)
3041-1289 (Online)
Мови видання: українська, англійська
Періодичність: 3 рази на рікРозділи збірника
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВИЩОЇ ШКОЛИ
ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ОСВІТНЬОЇ ПРАКТИКИНабір статей відбувається:
до першого номеру - до 30 березня
до другого номеру - до 30 липня
до третього номеру - до 30 листопадаКожній статті присвоюється цифровий ідентифікатор DOI (digital object identifier)
-
Історичні студії суспільного прогресу
Електронний науковий журнал «Історичні студії суспільного прогресу» є науковим виданням, обсягом до 30 друкованих аркушів, що виходить два рази на рік.
Мета видання – популяризація наукових досліджень у галузі історії,
археології, суспільних наук, досліджень із вивчення суспільного прогресу,
трансформаційних процесів та їх впливу на розвиток людства; сприяння
міждисциплінарному підходу у вивченні історичних процесів та суспільних
явищ.
Засновниками часопису є Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка спільно з Національною науковою сільськогосподарською бібліотекою Національної академії аграрних наук України.
Офіційні мови журналу – українська та англійська. Допускається
наведення цитат, документів іншими мовами з перекладом на мови журналу. Усі публікації проходять процедуру перевірки академічної
доброчесності.